fucking life

Jag mår verkligen inte bra nu. Jag har vart glad ett tag men nu så är allt tillbaka. I skolan känns de värst och jag klarar inte av de mer.. Jag saknar Samantha och Hampus så enormt mycket, gråter hela nätterna. Bara för att jag var glad under en tid så betyder de inte att jag inte saknade dom, för de gjorde jag hur mycket som helst! Men de går i vågor, ibland så tänker jag på de att dom har de bra och inte behöver lida och annars tänker jag tvärt om lixom..</3 Jag saknar de så de gör ont i mig.
Jag klarar inte av att vara glad när fler och fler "vänner" sviker, jag vill bara kunna skita i de och gå vidare och skaffa nya men jag kan inte, jag orkar inte ta tag i de jag vill inte leva såhär.Jag vill vara lycklig, vilket jag inte kommer bli utan S o H för de betydde verkligen enormt mycket för mig! Jag vill inte leva längre, jag lever just nu för att inte såra de som bryr sig om mig vilket inte är så många.. men jag är evigt tacksam över att ni finns och om ni någon gång sviker vet jag inte vad jag skulle göra..
Så om ni undrar över ett dåligt bloggande,deprimerade inlägg så vet ni iaf varför..
 

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vi vill ha dig här, kommer aldrig släppa taget.



Finns här hjärtat! <333

2009-12-18 @ 18:23:52
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0