Härlig Lördag!

Hallu,
Åkte med Åsa till stallet imorse<3 När jag kom dit så drack vi kaffe och sen hade hon lektioner, och så kom Ylva då, vi satt och myste hela morgonen i cafeterian med varm choklad och så skrev Ylva klart sin spanska text<3
Satt och åt lunch sen och sen så blev de titta lite på j4:an innan jag gick och skulle göra iordning Ada, skulle nämligen rida igen på henne, haha tänk dig mig på henne!  Men så kom jag ner och så hade de blivit för mycket tryck i slangen som vart frusen under natten så den hade spräckt och de sprutade vatten i hela lilla stallet, haha förstå mig där nere helt hysterisk som jag är och försöka fixa de med hjälp av zarah haha<3 Men sen så fick vi hjälp så vi stängde av en kran så tvättmaskinen funkar inte först de finns en ny slang..
Red iaf sen och jag blev helt död efter fem min! förstå vad sämst man är då hahah! Men hon var så jävla stark och så skule man orka trycka ihop henne, vilket jag bara orkade göra riiktigt bra i skritten, då var hon faktist skit fin och sen traven gled hon isär lite men jag orkade inte  men Åsa tyckte jag var jätte duktig och att hon var väldigt fin eftersom att de var första gången på henne så de var roligt att höra! Sträckte till benet lite när hon bockade och höll på att flyga av men de gick bra och hon sparkade inte allt för många gånger så jag är nöjd! Utom att jag har sån jävla verk i armarna och kroppen, kommer se ut som jag är steloppererad imorn, haha!
Åkte sen med Åsa hem<3 De tog typ en 20 min att komma ut från kungenskurva som ivanliga fall tar 2.. Men vi hade kul med julmusik och så satt jag och lyssna på roliga telefonsamtal, haha!<3

Sötaste Guernica "Ada"

Kommentarer
Postat av: Ylva

Titta den är från i somras när hon var frisk men man ser kanylsåret :P Haha det låter som att hon är en knarkare xD <3

2009-12-19 @ 21:17:27
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0