hatar rubriker..

Hallu,
Nu är jag hemma igen, eller ja jag har vart de i lite mer än en timme men..
Åkte till stallet och gick en mysig "vinterpromenad" med Zarah till stallet<3 Tur man hade vama kläder annars skulle man ju frusit ihjäl!
Kom till stallet och skulle ha pluggat men orkade inte.. Hoppas de går bra på no-provet onsdag ändå!
Sen så skulle vi byta hästar på ridningen. Jag fick Amiga. De gick helt okej när hon inte fick några jävla cpryck och blev rädd för allt och alla men där i mellan gick de ganska bra. Pernilla tyckte de var väldigt bra och jag gjorde de bra ur den situationen och hon tycker att jag har utvecklats mycket mer, vilket är roligt att höra! Synd bara att man inte är på humör för att ta åt mig mer än jag gör.. Mitt självförtroende är ännu en gång i botten..
Ska väl sova nu godnatt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Finaste Amiga :D <3

2009-12-15 @ 17:57:47
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0