Helgen

Hallu,
Här kommer en liten sammanfattning av helgen.

Fredag:
gick i skolan fram till lunch eftersom jag var tvungen att göra mitt soprov,hoppas de gick bra iaf!
Nästan direkt när jag kom hem åkte vi till bromma där vi åkte till malmö. Vi kom fram vid halv tre och gick på stan, riktigt julmysigt! Shoppade lite till min nyår+julaftonsoutfit tror jag ska ha samma iaf, inte säkert lite tråkigt men orkar inte lägga ner egna pengar på att köpa någon till klänning.. Hade sen hemma mys på rummet med suchi,godis,chips framför idolfinalen.

Lördag:
Idag åkte vi till köpenhamn! De tog typ bara en halvtimme med tåg över. Så vi gick på strØget en shoppinggata. Jag inskaffade mig ett diadem med rosett på. Gick sen in på Tivoli och deras julmarkand, riktigt fint pyntat med lampor (julbelysning) överallt!
Kom sen hem åt middag på någon franskresturang och sen hem och bara ta de lugnt, helt slut i benen efter att ha gått hela dagen!

Söndag:
Flyget hem gick vid 11 idag eller ja de skulel gått då men blev försenat för att de hade tankat för mycket och massa skit, så vi kom inet iväg först halv 12.. Så vi var vid bromma vid halv 1 och åkte via hemma och hämta lite saker och sen till stallet. Fixade Hallon och banan fick Robin av Tarkan där han bott över helgen,tack för hjälpen! Sen så vare framridning och de var kolsvart ute med bara två lampor över ridbanan, hon var skit spend och hoppade till för minsta lilla, bockade lite och var lite galen haha! Programmet gick helt okej hon var spänd och jag hade lite för långa tyglar.. Men red ändå på 61.11 % för att vara lite slarvigt och spänt ridet så jag är nöjd, de är ju faktist bara andra tävlingen och nu äre kallt så då blir hästarna lite extra spända.
Kom hem vid 7 och har  hunnit äta,duscha,städa rummet,pynta granen,laddat in bilder,fixat med Robin och ska snart sova är jätte trött plus att vi ska vara i skolan 8.10 imorn för att de är lucia!! Men de är bara att stiga up,Lite surt när man annars börjar halv 10..





Kommentarer
Postat av: carolina

kanske inte de bästa korten :P ledsen att jag skrämde hallon och dig eller kanske inte dig , hihi men men förlåt..

2009-12-14 @ 22:12:52
Postat av: Vanessa

sv: haha men de är ju lugnt de var ju jag som sa att du skulle ta kort:)<3

2009-12-14 @ 22:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0