Julafton och Juldagen

Hallu,
Förlåt att jag inte skrev något igår, men ni förstår nog eftersom de var julafton! God Jul på er alla!
Julafton:
Jag vaknade vid 9 och gick då upp för att "äta" frukost, och fick sen ett paket som låg i julstrumpan(a) De var någon bok.. haha nej vaddå inte gilla att läsa men mamma tvingar mig!
Var ute och var med Robin ett tag<3 <Tittade såklart på våra bästa år, varför skulle jag missa de bara för de var julafton? Sen så fixade jag iordning mig och så och sen så fotade min lillebror mig(a) bilder kommer.
Sen kom mormor,morfar,morbor,farmor och farfar. Vi fikade lite och sen vid 2 så åt vi på typ en timme och sen så var jag ute med mixto<3 Öppnade vid halv 4 paket! Jag fick:
* svarta pikuer ridbyxor
* mycket större kamera objektiv
* 500 kr på en skoaffär (pesentkort)
* 1000 spänn till privatlektioner
* d:fi hårspray
* sminkborste
* eyeliner
* 100 dollar ungefär 750 spänn
* en bh
* en mini platttång
* peace halsband
* sen vare ngt mer som jag inte kommer ihåg
Sen blev de spela spel,äta massa godis och sen så titta på tv och sova.

Juldagen:
Idag gick jag upp halv 9 för att jag skulle vara med på en julkurs för Pernilla som började 10, eller ja vi skulle skritta ut kvart i först.
Åhh de var så jävla roligt! Gick så sjuukt bra! Vi gjorde bara massa övningar för att få hästen lösgörande. Skänkelvikning längsväggen och på hörnlinjen och även öppna på spåret. Massa bak- och framdelsväningar. Flytta undan skänkeln på volten och i serpentinbågarna. I galopp på volten så skulle vi rida som öppna och massa volter sen på slutet. Skit bra övningar och allt gick så bra efter de,ville inte sluta rida!
Åkte hem efetr lunch och har vart på bio och sätt på göta kanal 3.. Blev tvingad att följa med..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0