Julgodis och bilder

Hallu,
Fyfan vilken vinter de har blivit! De är minst en halvmeter hära,såhär mycket snö har de inte vart över jul på flera år!
Vaknade väll lite innan 10 idag, skönt med 10 timmars sömn för en gångsskull! Åkte och handlade med mamma och sen blev de lunch och chilla framför tv:n innan vi började göra julgodis!
De tog typ mer än 3 timmar! Vi gjorde kolor,chokladfudge,chokladtryfflar och nogat doppade i choklad. Riktigt jävla gott längtar till julafton haha! Vi såg ut som värsta tjockisfamiljen när vi handlade all chokald idag haha!
Tittade på någon dansk film förut, bra fast jävligt skumm.
Här kommer några bilder från när becca fotade mig, jag ser jävligt konstig ut så inga kommentarer om de tack men säg vilken bild ni tyckte var finast<3
Pussinuss

1.
2.  3.

4.
5.
6.
7.
8.

Sen så började de spåra ut, haha!


Kommentarer
Postat av: louise

alla blev jättefina :D<3

2009-12-20 @ 19:57:16
URL: http://enlouiise.blogg.se/
Postat av: Ylva

Alla är jättefina :D Men jag gillar sexan och sjuan =) <33

2009-12-20 @ 20:01:32
URL: http://baraylvas.blogg.se/
Postat av: carolina

naaw va söt du är!! :D jag gillade alla men mest 5a & 8a <3<3 :D

2009-12-21 @ 17:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0