Puffan<3

Hallu,
Som jag berättade imorse så åkte jag till stallet vid 12. Satt väll ett bra tag i cafetrian och snackade med många männsikor!
Sen så skulle vi rida. Så jag red på Puffy, åhh vad länge sen de var!<33 Men asså hon har ju blivit rätt förstörd gemfört med sist jag red henne och de var ju över ett år sen. Inte så konstigt de är ju mest småbarn som rider henne, vilket är synd. Hon gick ju typ knappt och svänga hur stel som helst och inte alls lika mjuk.. menmen de var en skön känsla att sitta på henne igen, sitta på någon bekant som jag verkligen älskade att rida förut<3 Hon är den ända som är kvar av de som jag ridit på.. Saknar er mina fina ponnysar och tänker på er varje dag</3
Var sen med på Pernillas lektion och hjälpte henne lite och sen hem och har storstädat mitt rum! Nu är de riktigt fint, ska bara byta lakan så är allt klart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0