Sammanfattning

Hallu,
förlåt för dålig updatering men har inte hunnit. Men jag skriver vad jag har gjort för er som vill veta!

Fredag:
Igår så gick jag faktist till skolan, kände mig bättre. Hade ingen no så slutade halv 12, hur skönt som helst! Så jag kom till stallet vid 12. Var med Therese och vi plocka granris och hon började fixa ubbes box<3 Började jobba vid 3 och jobba till 5 ist för Åsa<3 Red sen på Hallon. De gick helt okej, asså hon ser bra ut men de känns inge bra.Får lixom inget bra stöd och så orkade jag väl inet rida helt fullt ut så..
Skyndade mig hem eftersom att vi skulle få gäster. Duscha,sminka mig,föna o platta håret på en halvtimme förstå att jag var snabb då! Sen så kom Emma, hennes mamma och jossans Mamma de andra som skulel komma kunde inte. Asså jag och Emma var så jävla flummiga asså garvade så jag höll på att kissa på mig av garv hela tiden, haha! Snackade skånska hela kvällen, ni kan ju förstå hur de slutar HAHA!<3

Lördag:
Idag så skulle jag åkt med Åsa men så kom de lite saker i mellan så jag åkte dit vid halv 10-10 ist. Snackade med Åsa och titta när hon hade ridteori för sin grupp. Hon red på Curre och Sarras o de var så jävla fina,duktiga Åsa!<3
Pluggade lite grann och med Zarah<3 Hjälpte henne att plocka granris och sätta upp lite av de. Åkte sen hem med Åsa<3 Däckade typ när jag kom hem, haha ne men jag blev helt jävla seg, la mig i soffan och glodde på tv i typ 2 timmar. Sen så har jag tittat på ännu mer tv och ätit mat och efterätt,yummie! Har även pluggat, duktiga mig! Skrev klart min No-läxa och gjorde min svenska. Och eftersom jag pluggade matte idag och kan allt så jag har bara so att plugga i veckan till på fredag då jag ska ha prov! Iof så måste jag nog plugga no ocå eftersom jag har no prov veckan efter,menmen inte så mycket!

De är ju bara 10 skoldagar kvar tror jag, wiie!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0