Tråkigt..

1. Har du på dig idag? Nattkläder just nu, men annars ridkläder
2. Har du kramat någon det senaste dygnet? borde gjort
3. Har du pussat någon det senaste dygnet? Nope
4. Har du för frisyr? långt mörkbrunt hår med snebena
5. Har du husdjur? yees
6. Har du pallat äpplen? nee, känns ju konstig eftersom jag är allergisk..
7. Har du ätit senast? tacos
8. När vaknade du i morse? 09.30 kanske
9. När skrattade du senast? Idag
10. När var du på fest senast?haha inga kommentarer..
11. När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? ingen aning..
12. När fick du ditt senaste sms? Idag för en timme sen kanske
13. När är du född? mitten på 90-talet
14. När tog du studenten? not yet
15. Vem kramade du senast? eh sebbe kanske?
16. Vem pratade du med i telefon senast? pappa tror jag
17. Vem skulle du vilja se ut som? någon snygg
18. Vem fick du present av senast? jadu
19. Vem gjorde dig arg senast? folket i skolan.. både arg och ledsen
20. Vem sjunger det du lyssnar på nu? lyssnar inte på någon just nu..
21. Vem bor du tillsammans med? Min familj
22. Vem vill du kyssa nu? dont know
23. Vem spelade du tv-spel med senast? haha typ hemma hos carolina tror jag, så i sommras kanske
24. Vad väljer du, glass eller godis? hmm älksar båda!
25. Vad väljer du, morgon eller kväll? beror på..
26. Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Julafton tror jag faktist
27. Vad väljer du, katt eller hund? hund
28. Vad väljer du, hallon eller blåbär? Hallon
29. Vad väljer du, sova eller sex?..
30. Vad väljer du, sola eller bada? sola!
31. Kan du laga mat? Ja om jag får recept(a)
32. Kan du göra volter? nja kävolter på studsmattan(a)
33. Kan du köra bil? Nope
34. Kan du ditt eget mobilnummer? eh ibland, men är alltid osäker(a)
35. Kan du säga hur många du har på msn? hmm över 200 kanske..
36. Kan du säga vad klockan är? 23.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0