Vanessa is back in town

Hallu,
Nu är jag tillbaka igen och ska försöka hålla igång blogge så gått de går!
Jag har ju jobbat på globen horseshow sen i onsdags. De har varit roligt men sjukt jobbigt, man är helt slut efteråt! Jag har dessutom blivit sjuk, suck.. Men men man får ju se alla shower iof så få rman se dom tusen gånger om men ändå!
Sen så fanns de en ponny som var med på invigningen varje dag som såg ut och betedde sig exakt som Samantha, jag skojar inte!</3 jag satt och grät varje gång jag såg den. Jag ville så gärna att de skulle vara du, men du är ju i himmlen och kommer aldrig komma tillbaka hur mycket jag än önskade. Jag ville så gärna att de skulle vara du så jag kunde få krama om dig, få pussa din mule, få ropa ditt namn och se dig titta på mig med dina fina ögon, jag saknar dig så jäcla mycket!</3


Några bilder från globen



(lite suddig, I know men ändå)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0