Flitig Vanessa

Hallu,
Vaknade vid 12 idag, otroligt skönt så jag sov 10½!
Jag tittade på tv rätt länge, när man väl har lagt sig där så äre svårt att ta sig därifrån! men orkade mig tillslut upp därifrån och storstädade Robins bur, så han har de varmt och fint där nu. Bakade även vaniljbullar dom går åt rätt fort i de här huset, och jag vet inte vem de är som äter upp dom(a) haha, klippt mig oxå känns skit kort fast antagligen så äre inte så kort men de är ju alltid den känslan man har.. Städat på mitt rum/garderob och pluggat, så jag har hunnit med rätt mycket faktist!

Jag har tänkt mig göra om mina tavlor i mitt rum, jag har en vägg full med tavlor på dom som jag älskar<3 men tror jag ska ta och byta ut lite bilder och så jag ska fixa de nu tror jag, då blir jag ännu mer flitig woho!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0