Fotografering i regn o rusk

Hallu,
Fyfan vad skönt de är att duscha när man vaknar, man lixom blir pigg och känner sig fräsh vilket man inte alltid gör en morgon. Åkte till stallet vid halv 11 och fixade iordning mig där eftersom jag inte orkade göra de hemma, för becca skulle ju fota mig! De var svin kallt men några blev nog bra, lägger upp de här när jag får dom. Tack becca<3
Satt sen i cafeterian och gjorde ingenting, var hundvakt åt lilla eddie och sen åkte jag hem, skönt! Men ska snart iväg på något jävla klassresemöte... så vi hörs kanske senare!
Juste vi har skaffat spotify, jävligt nice!

 

 


Kommentarer
Postat av: louise

älska spotify!! :D <33

2009-11-23 @ 15:12:26
URL: http://enlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0