Gymnasiemässa

Hallu,
fyfan vad trött jag är! Imorse började vi 8 med so och sen efter hade vi bild. Sen vare lunch och jag var matvärd, kul! Asså fyfan avd äckligt de är!
Efter de så åkte vi till gymnasiemässan. Träffade Louise där<3 och sen Clara, Li, Hanna och sen Jessica? pinsamt men tror hon hette de. Var iaf skit länge sen som jag träffa Li och Clara!<3 Iaf så gick vi runt där i typ 1 ½ timme och jag höll på att dö! De var skit varmt, sjuukt mycket folk och gymnasier överallt och alal hoppade på en typ, fick panik av att vara där inne! Och var ju inte speciellt engagerad heller, jag tog brochyrer från alla som hoppa på än och sen de som ligger nära, så får väl se vad de blir för ngt.. orkar inte äns tänka på de!
Kom hem gjorde mig en kopp varm choklad med marsmellows och tog ett par bullar, tyckte jag var förkänad av de så ont i fötterna och så trött så jag var/är..
Borde plugga nu men jag har verkligen ingen lust att ta fram de.. pluggat lite spanska som jag ska ha prov på imorn, så får väl hoppas de går bra. Ska läsa igenom so:n sen någon gång och sen ska de bli se på film, men vet inte vilken än!




Kommentarer
Postat av: louise

haha herregud vilken jobbig dag de va xD mina fötter värker typ fortfarande:P <33

2009-11-19 @ 16:20:07
URL: http://enlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0