Ingen sömn på flera nätter..

Hallu,
asså seriöst, jag kan inte sova på nätterna längre! I lördags var jag vaken till 1 och gick upp halv 12, vilket förmodligen gjorde att jag ställde om dygnet och så tänker jag så mycket..För i söndags somna jag tre och igår två.. och då hade jag ändå legat och tittat på twilight<3 till 1 och borde blivit trött men nee inte de, gaah! Hoppas få sova inatt jag orkar ju inget i skolan annars..
Iaf så gick skolan skit segt.. på fördjupningsengelskan så fick vi i uppgift att intevjuva någon som man sen ska skriva en artikel om, jag valde världens bästa Åsa så ska ta och ringa henne sen<3, så har jag den gjord så slipper jag tänka mer på den!
Har nu pluggat so,spanska och engelska, duktig jag är! så nu äre bara intevjun kvar ikväll,sen är jag ledig! De var så jävla skönt asså, jag pluggade när jag låg o badade idag, lyssna på musik och bara chilla, skit skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0