Lucia

Hallu,
Kom hem från stallet för ungefär en timme sen och har hunnit med att åta och duscha, fyfan vad skönt de var att duscha i en varmt vatten!
Kom till stallet vid halv 4,snacka med Therese och så skrev jag upp mig på maskeraddressyr! Fatta vad kul asså! egentligen borde jag kanske inte säga men jag ska vara lucia, de vanligaste haha ne men Agneta typ tvinga mig till att vara de så, why not? Om de är fler så ska jag iaf vara den vackarste/sötaste/snyggaste Lucia på lilla Hallon, haha!
Pluggade lite so och lite engelska, gjorde några meningar på spanska sen så orka jag inte mer, men 1 timmes plugg blev de iaf.  
Imorn så ska vi till gymnasiemässan, jag kommer få panik av allt folk och alla olika gymnasium! Men tanken är iaf att jag ska gå med Louise och (hennes kompisar, antar de iaf)<3 Så jag är iaf inte ensam i de stora folkvimmlet!

Kommentarer
Postat av: louise

haha jag kommer också få panik och rusa runt som en galning typ:P så svårt när man har så mkt att välja på!! xD <33

2009-11-18 @ 21:40:48
URL: http://enlouiise.blogg.se/
Postat av: louise

fan va kul med maskeraddressyr ;D fast vet inte om jag vill vara med me mona, det går så dåligt hela tiden xD <33

2009-11-18 @ 21:44:07
URL: http://enlouiise.blogg.se/
Postat av: louise

fan va kul med maskeraddressyr ;D fast vet inte om jag vill vara med me mona, det går så dåligt hela tiden xD <33

2009-11-18 @ 21:44:16
URL: http://enlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0