Mår skit..

Jag mår inte alls bra,psykiskt.. Jag kan inte sätta fingret på vad de är exakt.. Visst stoor del är Samantha och Hampus och de som hänt i skolan, och att jag har dåligt självförtroende.. Men de måste vara något mer för nu är verkligen allt skit, jag orkar inte anstränga mig att göra något, jag bara är där lixom.. Jag vill inte leva jag vill bara komma ifrån den här planeten och leva lyckligt! Jag mår helt enkelt skit..

Åkte med Åsa till stallet imorse<3 Stod i cafeterian med Therese hela förmidagen och sen kom även Zarah<3 Sen kom även fler kompisar som kom och gick<3
Jag pluggade i typ 2 timmar idag! Duktig jag är, blir så jävla förbannad om jag inte klarar spanska provet på fredag med tanke på att jag pluggar som faan... sov/sov inte så tungt i en timme, jävligt skönt! Tittade sen på träningen, innan jag åkte hem och ska nu gräva ner mig under täcket och gråta resten av kvällen/natten..
godnatt



Kommentarer
Postat av: Louise

:(((( <33

2009-11-14 @ 22:17:13
URL: http://enlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0