Plugg o stallmåndag

Hallu,
Då vare måndag igen, usch.. Menmen jag är ledig från och med onsdag så jag är glad! Ska ju nämligen jobba på globen horsseshow så kommer nog inte bli något bloggande alls eftersom jag jobbar typ 14 timmar..
Men åkte iaf direkt efter skolan till stallet.Pluggade först no och sen skrev jag min so grej, duktiga mig! Var med Tarkan och co haha och sen kom Therese o Zarah<3
Ridningen gick bra sen, bara at jag var tvungen att rida på som faan hela tiden för att få ett lagom avstånd från larry som typ ville gå lite fortare, Vi skulle rida på fyrkantspåret med ett jämt avstånd, men de gick bra ändå.
Imorgon så ska jag typ inet göra något om jag inte får några fler läxor, skönt vila upp sig innan globen!
Hörs imorn,

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0