Saknar er

Hallu,
De har inte varit min natt/dag/kväll.. Jag kund ei somna igår natt, jag tittade på bilder på Hampus o Samantha och tårarna bara rann.. jag somnade efter ett par timmar med gråten i ögonen</3 Saknar er som fan!
När jag kom till stallet efter skolan så blev allt bara värre, jag såg er över allt, jag drömde mig tillbaka då jag var med er, min sista dag med er. jag ville så gärna att ni skulle vara där, att de inte bara var inbillning, men de vare och de kommer de alltid vara för ni är borta, borta föralltid</3

Red íaf sen på Hallon, även fast jag inte var ridsugen så gick de rätt bra, hon var lite oloss i vänster sidan men de är hon för de mesta så, men på sluten så gick de jätte bra och jag fick ett jämt stöd, så de var nice!
pussinuss







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0