Sista dagen i skolan den här veckan!

Hallu,
Hatar skoldagarna på tisdagar, så långa.. Hade dessutom simning så man ser ju helt fuckad ut efteråt!
Hem och städa Robins bur och fixa min so läxa. Sen kom Therese<3 Vi gick en promenad i hela älvsjö kändes de som fast de var bara en liten del, haha! Åt sen middag + kladdkakesmet, hihi tjockisar! sen hade vi manikyr så förhoppningsvis så ska naglarna hålla under allt jobb nu under globen! De är ju imorn, fyfan vad kul de ska bli!!
Hade mysig eftermiddag och kväll iaf<3
Nu så tittar jag på tv ( Christine) och ska väl så småning om försöka sova, men lär ju inte göra de för att jag är inte trött.. Igår somna jag först 1 och jag la mig 10, kul...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0