Utflykt till riksdagen

Hallu,

Dagen började i skolan då vi hade svenska. Vi skrev på våra noveller och min är faktist väldigt bra, rätt verklighetsbaserad...
Åkte sen till riksdagen med so-gruppen. Hatar att åka på utflykter, att inte ha någon att vara med.. I skolan kan jag ändå vara med någon från någon annan klass men då gåre ju inte... Hatar att ingen vill vara med mig och att jag inte har ork ( rent psykiskt) att ta för mig mer..
Åkte sen till stallet där jag tittade en stund när Pernilla o Åsa red och var hundvakt till bästaste Ceasar!<3 Var med Therese typ hela eftermiddagen<3  Hann inte snacka så mycket med Åsa eftersom hon skulle åka och jobba, så jag jobbade ist för henne<3

Red senare på Hallon, gick rätt bra hon blev lite skev men de gick ändå bra. Jag har börjat sitta mycket bättre vilket är skönt och bra.
Ska nu ta och äta min kladdkaka och titta på idol,
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0