wednesday

Hallu,
Åkte efter skolan till stallet. Mötte Zarah påvägen så vi gick tillsammans<3 Väl i stallet hann jag inte så mcket längre än att ta av mig väskan och gå in och leda ett litet småbarn.. kul men vad gör man inte för att vara snäll. Pluggade sen lite so och spanska, duktig som man är. Var med Zarah,Therese, Rebecca och Ylva<3
Jag red sen på Hallon för att ylva inte ville. gick faktist bra, nu har jag börjat sitta mycket bättre, så de går framåt!
När jag kom hem så snackade jag med Åsa i telen en stund<3 Sen så åt jag middag och nu sitter jag här vid datan och är överlycklig att msn funkar!
pussinuss



Kommentarer
Postat av: Tess

Låter som du haft en ganska härlig eftermiddag/kväll? :) <3

2009-11-11 @ 22:41:24
Postat av: Vanessa

aa de hade jag, skönt att de slutar bra när man kommer till stallet efter ksolan:)<3

2009-11-12 @ 15:46:09
URL: http://vanessaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0