Äntligen fredag!

Hallu,
Hade mattenationella del b1 och b2. Hoppas gå g iaf. Det är tur att dom räknar ihop alla 4 delar och för att få g så behöver man bara få 22 så jag tror jag klarar mig. Men man kan ju aldrig veta säkert..
Åkte moppe till stallet och stod och gosade med Hallon<3 Plugga lite spanska och sen tittade jag när Jennie red. Hjälpte henne att bada Larry och smörja tränset.
Red sen och det gick bra för att hon var brunstig.. Åh hatar när hon är det ska stanna och "kissa" hela tiden och vill inte gå framåt och sen i andra sekunden så ska hon skena, ibland är hon så jävla arg och ibland jätte glad, vaddå humörsvängningar?haha men är rätt näjd för att vara i det läget ändå.

Här kommer en bild på kjolen jag gjorde, inte världens bästa men alltid något!

Kommentarer
Postat av: Ylva

Fett fiin jue :D :D



Åh haha känns som att morgondagens lektion kommer att gå bra xD <33

2010-04-16 @ 21:38:03
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0