Dagen före tävlingsdan

Hallu,
Åkte hemifrån imorse 11 och kom hem vid halv 8 idag! Shit asså det tar längre tid än vad man tror.. Åkte iaf vid 11 och hämtade transporten och åkte o lämna den och sen åkte vi och åt lunch och köpte ridhandskar. När vi sen skulle åka tillbaka till stallet så satt inte bilen igång! Jävla skit bil! Så jag gick till stallet och pappa sa att han skulle komma med den när han fått igång den men den startade såklart aldrig.. Så jag åkte med Carro o hämtade mina saker som var i bilen och sen så fick den stå kvar där. Dom fick boxera hem den för den inte starade och när den väl var hemma stardade såklart biljäveln! Gah vad arg jag är asså. Som tur va så har vi fått låna en bil av vår granne.. Världens fulaste och äldsta volvo men vad har man för val?
Red sen och det gick bra hon var lite pigg det var ju typ andra gången hon var ute på ridbanan så hon tyckte det var roligt så hon var glad.
Badade sen Larry,Rocky och sen Hallon. Sen blev det smörja allting och jag är tacksam över att Tarkan hjälper mig för så stressad som jag är så behöver jag hjälp! Knoppade sen Larry o sen Hallon inna jag åkte hem.
Är ganska nervös nu men ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0