.

Hallu,
Kom till stallet vid halv 11 imorse och gick upp och satt mig med Ylva i cafeterian och gosade med lilla Eddieboy!
Tog in lite hästar som idag oxå bestämde sig för att springa igenom grinden, inget gick sönder vilket känns lite skumt efetrsom översta var stängd:S
Stod och höll Ylva o Pernilla sällskap när dom gjorde iordning Hallon och Rutan. Gick sen upp och snacka med Jennie och Marianne innan Therese,Pernilla,Åsa,Monica och Ylva kom upp och fikade.
Gick sen ut på en långpromenad med Pumba! Vi gick lite överallt och ja ett tag visste jag inte vart jag var,haha.
När jag red sen så gick det så jävla bra! Var längesen det kändes sådär bra!<3


Kommentarer
Postat av: carolina

vilka fina bilder! :D

2010-04-10 @ 00:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0