Lunchrast

Hallu,
Har långlunch som alla andra onsdagar och börjar inte först om ungefär 2 timmar! Förhoppningsvis så ska blir jag klar med min kjol på slöjden idag, vilket jag hoppas på!
Ska till stallet efter skolan och sen när jag kommer hem blir det måla och fixa naglarna, det är välbehövligt efter en vecka i ett stall! och sen skriva klart min hemkunskapsuppsatts och fixa på min so uppsatts oxå.. Men om jag hinner göra engelska, gah hatar att allt kommer på en gång typ! Okej jag ska kanske inte klaga det är ju inte så mycket men det känns så mycket när allt kommer på en och samma gång!
Jag ska ta mig ut och fota snart, känns som jag är lite dålig på att ladda upp bilder och framförallt nya bilder, hehe.
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0