Markarbete

Hallu,
Kom till stallet vid kvart i 9 imorse, mockade Hallon o Rutans box innan jag började göra iordning Rutan. Jag,Marie,Carro o Simona red ut vid halv 10 och kom tillbaka 40 min senare ungefär. Hon var jätte snäll men blev lite pigg och ville trava ikapp de andra i början men sen skötte hon sig fint hela vägen!
Fixade sen i ridhuset med bommar eftersom jag red markarbete. Hon var jätte fin i början och ännu finare i slutet! Men jag tyckte fortfarande att det var läskigt.. Usch vad jag känner mig töntig men jag tcker verkligen att det är de, känns som man blir fegare med åren!
Åkte sen hem och nu har vi släkten här som firat mamma,lillebror o mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0