NEW YORK

Hallu,
Nu är jag hemma igen!
Kom hem imorse och åkte hem och fixade mig innan jag var tvungen att gå till skolan.. Dagen gick rätt snabbt och när jag kom hem plockade jag ur resväskan o sen hämtade robin!<3 Saknat han, även fast jag vet att han har haft det super, tack Tarkan!
Om resan då. Det har varit helt underbart, New york är en underbar och sjukt cool stad!
Vi har varit och gått i central park, sjukt coolt att det finns en så stor park inne i storstaden lixom. Vi har åkt båt och tittat på frihetsgudinnan ( orkade inte gå iland där hon står, det var mycket fok), vi har vart uppe i Empire state building, och jävlar vad högt det är asså, men vilken utsikt man ser hela staden typ! Sen har vi såklart shoppat en massa!
Vi har haft sol och 20 grader varje dag utom de två sista då de var mulet och regn, men på något sätt så var det mysigt ändå. Det kändes som i en film när dom sitter på ett café och det bara vräker ner utanför. Allt var grönt och det var som högsommar, vilket gjorde att det var mycket pollen.. Som pollen allergiker så blir det en aning jobbigt när man inte kan andas, blir helt sänkt, hostar och ja den dagen var inte mycket att hänga i julgranen..
Bilder kommer så fort jag orkar, ska gå och lägga mig snart är sjukt trött efter tidsomställningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0