Tävling i vällingby

Hallu,
Kom till stallet kvart över 8 imorse. Knoppade om 2 knoppar och borstade henne. PLocka sedan in allt i bilen. SEn var det lastningsdax.Hon gick rätt på men sen blev hon lite tveksam och backade ner. Men sen så gick hon upp,duktig flicka<3
Kom till vällingby en stund innan 10. Gick runt med henne ett tag inna jag btte om och hoppade upp. Hon var väldigt spänd och nervös, men duktig ändå. Framridningen gick helt okej hon var inte helt loss..
Själva prpgrammet gick sådär hon var spänd och då är det svårt att rida igenom.. Men fick 58.52% och skulle fått lite mer om inte halten drog ner så mycket, men inte så konstigt att den gjorde det hon får verkligen panik i dom.. Men hon var duktig ändå<3
Kom hem vid 12 typ fixade henne och sen så gjorde jag lite oliak saker innan jag gick ut och gick med Rutan! Sen blev det sitta o titta när dom red och så innan jag åkte hem med Åsa!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0