Torsdag

Hallu,
Gud vad min vecka har gått fort, sjukt skönt att det är fredag imorn!
Skolan idag gick ganska fort. So:n så skrev jag lite på min uppsats och sen resten av lektionen lyssnade jag bara på musik. Musiken satt jag och slapp spelade proad mary några gånger. No:n valde jag vad jag skulle jobba med i tekniken och på matten lyssna jag på musik och tittade igenom lite tal. Idrotten sprang vi och sen fick vi gå hem så min dag var väll inte så ansträngande.
Kom hem och jag solade typ 40 min och det var varmt när det inte blåste,vilket det inte gjorde så mycket idag! Hoppas att jag blev lite brun, haha.
pluggat och håller just nu på att måla naglarna, ska försöka lägga upp bilderna sen haha gud vad seg jag är men mitt minne är inte allt för långt!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0