Vill ha lov hela året!

Hallu,
Började morgonen med att läsa ur tredje twiligt boken, har blivit lite fast men är ändå kontrollbar så jag kan sluta om jag behöver haha!
Kom till stallet efter 10 någongång och träffade Ylva för första gången sen för typ 1 ½ vecka sen!<3
Fikade,tog hand om Rutan och hon var hur snäll som helst att spola grymt skönt! Åt lunch och sen blev det sopa där torvbalarna står och sen gosa med Puffan<3 
Har inte gjort speciellt vettiga saker idag men det är skönt att bara hänga lixom..
Åh jag vill inte börja skolan igen! Jag vill ha lov ända fram till efter sommarlovet om inte ett helt år framöver! orkar inte med en massa plugg eller vara i skolan överhuvudtaget! Det är väll tur att det typ bara är 8 veckor kvar efter lovet och en av dom veckorna så ska jag till New York! Längtar som faan nu,inte så långt kvar bara 2 veckor!  Sen så är man kanske ledig en vcka sammalagt med studiedagar och andra helgdagar, så det är ju inte allt för långt kvar som tur är!
pussinuss


Kommentarer
Postat av: Ylva

<33!!!

2010-04-07 @ 20:14:59
URL: http://baraylvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0