Vinter/Vår

Hallu,
Sovit 10 timmar inatt otroligt skönt och välbehövligt efter all dålig sömn jag haft..
Kom till stallet vi halv 11 ungefär, snackade med Jenny och herregud vad längesen det var jag träffade henne!
Hjälpte Therese att fodra lite hästar och sen åt vi lunch. Red sen ut på Chico med Siri o Therese, mys i det härliga vårvädret! Men förstår fortfarande inte hur det kunde snöa igår på annandag påsk lixom?!
Gjorde sen iordning lilla Rutan till Pernilla. Tog sen kort när hon red, som jag lägger upp sen. Tog hand om henne efter och sen åkte jag hem med Åsa.
Har faktiskt varit duktig som skrivit typ hälften av mitt konfliktarbete! Så nu ska jag lägga ner tid till det imorgon oxå så jag blir klar med det och kan ta det lugnt resten av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0