11 augusti

Hallu,
Efter att jag vart i stallet imrose så hände inte mycket. Låg mest o tittade på tv och halvsov.Väldigt skönt att bara ligga hemma för engångs skulle, länge sen nu haha.
Åkte ner till stallet vid 3. Borstade Hallon o stod o mös med henne<3 Sn blev det att rykta av skitgrisen rut innan vi skulle rida.
Vi skrittade först ut en 20 min sen travade jag i 10 min i ridhuset och sen ut o skritta av henne i 10-15 min.
Kom precis ut från duschen och ska snart se någon film innan jag beger mig i säng!

Jag börjar bli trött på sveriges väder.. Vi hade 30 grader i typ 1 månad och sen har dte vart dåligt i 2 veckor nu typ.. För även fast det är runt 22 grader så blåser det så det blir kallt ändå typ.. Eller så regnar det och då öppnar sig verkligen himmlen sig och det blir typ översvämningar.. Men men man får väll vara glad att det var så varmt ett tag iaf.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0