18 augusti

Hallu,
Gick upp 9 idag, känner att jag måste börja gå upp tidigare o tidigare för varje dag så jag orkar med skolan nästa vecka..
Åkte buss till stallet så kom väll dit vid halv 11. Mockade 2 boxar och sen åkte vi typ o handla mat.  Åt lunch och sen gick jag o ylva en promenad med Chico.
REd på rutan sen, skrittad eut en sväng och sen travade lite på banan.
Suttit o snackat med Ylva. Har precis vart ute o delat ut bilderna från balen till några stycken och nu är jag kaninvakt till min kanin. Från början så vågade han inte gå någonstans utom i mitt rum nu vågar han gå i hela huset! Så man måste vara på sin vakt hela tiden-.- haha lilla robin<3
Får se vad som händer imorn, kanske stallet annars får jag väll hitta på något annat..
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0