26 augusti

hallu,
Åt frukost i skolan idag, skönt att kunna ta det lungt o så innan man börjar!
Vi hade efter lunch "idrottsdag" tillsammans med 2:orna och 3:orna. haha vårat lag gick det väll inte så bra för men men det är nice att slippa ha lektioner för att göra sånt!
Åkte till stallet direkt efter skolan. Tittade när jennie red och sen hjälpte jag till lite o så istallet. Hjälpte till att fixa larry som har fått rasp, usch stackarn..
Åkte hem med jennie och nu sitter jag här och har tagit fram kläder till imorn och packat min väska. Så nu blir det att titta på tv och sitta här vid datan o lyssna på musik hela kvällen!
pussinuss

du var mitt allt,du var min bästa vän,och du kommer alltid att vara det bästa som hänt mig,den bästa i mitt liv<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0