Diagnoser

Hallu,
morgonen började med att sitta o skriva en matte diagnos.. usch asså mat kan verkligen dra åt helvete! Efter det då hade vi engelska diagnos, gaaah båda mina hatämnen.. men förhoppningsvis så gick det väll någorlunda.
Hängde med Emelie och hockeykillarna ( lättast att säga så eftersom att de är ett helt gäng!) hela lunchen. hade idrott sen, vi spelade volleyboll och fotboll.
Fick sällskap av Sebastian ( en i min klass) på bussen, mycket roligare än att sitta själv i typ 15 min!
Tittade när Åsa tömkörde Hallon och när Pernilla red Rutan.
Fodrade hö och sen hängde jag med Siri o jennie på kontoret i försök av att skriva en lapp, men den blev tillslut bra!
satt o snackade med becca,erica o therese innan jag åkte hem med Åsa.
Har precis gjort klart mina chokladbollar,yummie!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0