Första dagen avklarad

Hallu,
Då var första dagen i skolan avklarad! Var så sjukt nervös imorse så jag typ höll på att kissa på mig och mitt hjärta slog så hårt att det var påväg att ploppa ut!
men det kändes bra efter första bensträckan då jag snackade med en kille. Sen så slutade dagen med att jag hade totalt snackat ( utom i grupper) 6-7stycken av 42, så jag är ganska stolt över mig själv att jag faktiskt vågade prata med några iaf!
Åkte till stallet hängde med jennie och carolina. Senare kom ylva oxå. Gjorde iorning Rutan till pernilla både innan o efter och sen stod jag o borsta o gosa med Hallon<3
Red sen på Eleonora och det gick bra faktiskt och så fort hon känner sig mer hemma så kommer hon nog bli vääldigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0