Klättring

Hallu,Ställde klockan på 9, men gick inte upp först 10. Låg o tittade på våra bästa år!
Fixade iordning mig och åkte till stallet så jag kom dit vid 11.
Satt uppe i cafeterian med Åsa,Carro,Ylva,Lisa och Jennie o åt lunch och drack kaffe!
Red sen på Hallon med Carro o rocky! Det var mysigt. Var ute och klättrade i lågform så hon ska bygga ryggmuskler o bygga muskler överhuvudtaget!
Tittade när duktiga Jennie red på Larry och sen var jag sällskap till Siri när hon red ut på Otto.
Snabbryktade Hallon o sen åkte vi hem.
Har precis tittat på bilder från när jag o sebbe var små! Han ser ut som en gammal gubbe,hahahahah! Men han var väldigt sööt!
Nu ska jag titta på en dansk film, efter bröloppet tror jag den hette och mads mikkelsen är med!!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0