livrädd

Jag är livärdd inför skolan imorn. kommer böja i en skola där jag inte känner någon utom therese. Kommer inte känna någon i min klass, eller tror inte det ingen jag känner så ska börja där.. jag har ångest över vad jag ska ha på mig och allt har gått fel hela kvällen för att jag varit så nervös.. tur att mamma ska skjutsa dit mig så jag inte kommer försent för att bussarna dampar eller något..
har precis målat naglarna lite snabbt, för det hade jag helt glömt! Jag ska gå upp extra tidigt imorn så jag inte glömmer att ta med något och så jag har tid på mig att göra mig iorning o bestämma kläder helt o Fixa håret så det inte lever sitt egna liv..!
Det värsta är väll att jag ska gå till 4 imorn, och hur faan kommer det gå om man inte känner en ända?! jag har väldigt mycket panik och antingen så kommer allt gå bra eller så kommer jag ringa typ 100 personer och vilja prata med någon! Fast det får jag ju inte göra med tanke på att man måste försöka vara social vilket jag har väldigt svårt med att vara eftersom jag är väldigt blyg..
menmen har jag tur så går allt bra, vilket jag verkligen hoppas på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0