Moppjävel

Hallu,
Kom inte till stallet först typ 1. Åkte hemifrån kvart över men vad tror ni händer när jag nästan är framme? Jo moppen vill inte köra framåt! Gaah när man gasade så hände ingenting så jag fick gå med moppe jäveln upp för backen i skogen! Var så sjukt jävla arg för min moppe är ju inte den nättaste så den väger ju en hel del..
Aja i stallet så gjorde jag inte mycket, sopade stallplan, eftermiddagsmockade och fodrade. Satt o snacka med lite kompisar och sen ridning. Vi skrittade ut i nästan 1 timme och jag red på Eleonora. Hon var snäll o lite pigg men hon kommer nog funka på ridskolan.
Borstade sen av Hallon och stod o gosade med henne innan jag åkte hem<3
Imorgon så ska jag hämta mina  nya ridstövlar!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0