Nu är Rutan hemma!

Hallu,
Kom precis hem från stallet. Hängde med o Hämtade Rutan idag! Gyd vad skönt att hon är hemma! Så nu har jag både Hallon o Rutan hemma, så nu sakns bara lilla älskade puffan<3
Vi har hann bada henne oxå, hon var inte så lite skitig haha! Nu äre bara Hallon kvar som ska badas men det skulle åsa göra så nu äre väll bara vänta tills alla andra hästar kommer hem o ska badas..
Imorn ska jag med o hämta Ada så det blir mycket åka bil, men det är roligt om man har trevligt sällskap vilket jag har!:)
Nu ska jag fixa iordning mig så får vi se vad jag ska hitta på ikväll, det blir iaf nog inte att sitta hemma! Börjar känna mig lite trött på det, haha!
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0