sista augusti och redan 5 grader på natten!

hallu,
började halv 10 idag men specialidrott praktiskt, det är väldigt skönt att börja med idrott så att man kommer igång! Vi körde basketintervaller typ 2 o 2 o jag var med daniel, det gick väll inte jätte bra för oss men det berodde nog på att jag inte är den bästa på basket, haha!
Slutade 5 över 2 och åkte då till stallet. Har blivit en väldigt skön vana att åka direkt dit efter skolan. Man får passa på när man inte har några läxor. Sen så får jag väll plugag där det gick ju bra förra året!
Gosade lite med Hallon<3 Fixade Larrys ben och sen åt jag middag. Tittade när jennie hade lektion oxh sen åkte jag hem med henne.
Har äntligen fått in min kanin i buren! Han har hittat en plats under soffan, på en planka som gör att soffan sitter ihop. Där har han hoppat upp o lagt sig o somnat! Haha hur normalt är det? Min lilla knasboll haha<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0