Solen har tittat fram!

Hallu,
Upp tidigt idag igen o hjälpte Jennie på morronen i stallet. Men så fort man kom igång så blev man lite piggare.. Men det var jävligt tungt att hämta typ 100 torvbalar så efter det var man rätt trött men någongång måste man ju börja jobba lite med kroppen, haha.
Resten av hästarna kom vid 11, på ett sätt skönt att alla är hemma men det var ändå så skönt när det bara var några hästar.
skönt att träffa alla igen oxå. Satt nere vid hagen med Zarah o Carolina ganska länge, passa på att sitta i solen medan den skiner o är varmt!
Sen vare bara börja fodra,sätta på schabrak och sen bada hästar. Vi hann med alla utom 3, Ubbe,Rocky o Martin. Men rebecca tar rocky,Johanna Martin och sen så äre bara Ubbe som någon tar o svampar av om han inte går in;) Men det går ju lika bra det så gör ju jag med Hallon o det är väll inte lika smidigt men det går ju bra ändå!
Satt sen uppe o drack kaffe med Pernilla, Ylva o Zarah o satt där uppe ganska länge. 
Kom precis ut ur duschen och sitter o lyssnar på musik. Men eftersom min spotify har fuckatupp sig så måste jag lyssna på youtube! När man väll har använt spotify kan man inte lyssna någonannan stans! Men kan tyvärr inte lyssna så högt med tanke på att min kanin däckade nedanför min säng, haha sötis<3 
Imorgon blir det iaf sovmorgon och sen drar jag ner till stallet en sväng. 
pussinuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0