Sommarn är tillbaka!

Hallu,
Kom precis hem från Rutan. Shit vad varmt det var/är idag! Det var ett rent helvete att rida.. Menmen hon måste ju röra på sig och jag gjorde som sist jag red. Skrittade ut i 20 och travade 5-10 min. Efter det så var vi båda helt dyngsura, haha usch! Hon skötte sig väll bra. Eftersom hon itne har mycket till kondis kvar och helst inte vill arbeta så springer hon gärna iväg istället och sen är det väldigt mycket flugor o broms som hon blir irreterad på, men det kan ju inte hon hjäpa. Så man får se det från den ljusa sidan hon gick iaf framåt största delen av tiden!
Det blev sista gången som jag åkte ut dit nu, jag har vart där 4 gånger den här veckan och jag ska hitta på annat i helgen, men ho komme rju hem på måndag så det gör ju inget<3 Men kommer kännas konstigt att inte åka ut dit.. Det har ju blivit som en vanesak och nu känns det inte alls långt att åka! Nu äre mer mysigt att åka. Där ute blir det som en annan värld, man blir lugn och alla tankar bara försinner.Menmen det ska blir skönt att hon kommer närmare hem oxå!
Min fredag kväll blir väll inte mycket att hurra över, blir väll att ha fredagsmys med en film och lite choklad..


Kommentarer
Postat av: louise

vilken fin & härlig sommarbild! :D <3

2010-08-10 @ 13:05:41
URL: http://galetfort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0