Sommarvärme!

Hallu,
Kom typ för 1 halvtimme sen hem från stallet. Så även fast jag kom till stallet 12 så blev jag ju där i 6 timmar ändå.
Har verkligen itne gjort mycket där idag. Det var ju hur varmt som helst(klagar inte, bara konstaterar) så man orkade ju inte göra så mycket. Men det är skönt att bara vara där. Eftermiddagen umgicks jag med Marie. Följde med henne när hon gick ut med Chico och sen tittade jag när hon tömkörde. Hann snacka en liten stund med Jennie innan hon red ut och sen så skjutsa jag hem Marie och nu är jag hemma.
Ska kanske gå på bio med Marie ikväll, får se vad som händer:) Men det blir iaf myys!
Nej nu ska jag gå in på facebook,
pussinuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0