Träffat Tarkan!

Hallu,
Gårdagskvällen spenderades hemma hos Jennie med Marie och Jossan. Vi tittade på någon komedi, lite halft weird med rolig! Det var iaf mysigt:)
Idag så åkte jag med Pappa till Rutan, eller han skjutsade mig dit iaf väldigt skönt! Gjorde iordning henne och sen skrittade jag ut i typ 20-30 min och hon skötte sig strålande stannade inet en ända gång och var jätte glad!<3 Travade sen i typ 10 min på ridbanan och hon var VÄLDIGT pigg men snäll och det gick bra:)
Kom hem till 20 över 12, asskönt att komma hem den tiden så man kan göra annat oxå. Som idag så träffade jag Tarkan!<3 Shit asså det var verkligen längesen! Vi gjorde inget speciellt var hemma hos han och bara snackade. Det är synd att han ska sluta rida, kommer sakna han..Men vi kommer träffas ändå, vilket är bra:)
Nu ska jag fixa lite här hemma. Mitt rum skulle behöva ta tags i..Men vem vet när det blir av, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH men de e ju bra att nån iaf följer min blogg :D<33

2010-08-04 @ 00:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0