Myggor kan dra åt helvete!

Hallu,
Vaknade 9 idag, ovanligt men skönt! Åkte först till farsta med mamma o lillebror och sen åkte vi o hämtade mina stövlar! Dom är lite för stora i vaden men men bättre det än att dom sitter perfekt och sen om ett år inte kan ha dom, ja men ni fattar men annars satt dom bra! Det värsta är ju bara att man måste rida in dom.. Menmen lite sår i knäväcken är väl inte så farligt? *host*!
Var ute och gick en promenad med Hallon, jag var nog svettigare än hon. Jag har ingen kondis och att gå i backar är inte så lite jobbigt! Men det var mysigt iaf, om man räknar bort alla jävla myggor!
Sen så skrittade jag ut en sväng på Rutan med Ylva som sällskap. Hon har blivit så snäll och är helt kolugn! Och har faktiskt inte dummat sig något sen hon kom hem vilket är väldigt skönt!
Fikade sen med Ylva o snackade lite om hur vi ska göra med rosetterna men nu har vi nog kommit på en idé!
Har klippt o färgat håret nu och har tittat på balbilderna som fotografen tog! Nästa: Limma skor! Förstår verkligen itne vad jag gör med mina skor, får hål överallt på dom!
pussinuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0