Vila i frid karesse

Hallu,
Idag så satt vi och gjorde svenska diagnos i 2 timmar.. Rätt så jobbigt kan jag tala om! Men det gick nog bra, iaf vissa av delarna. Imorgon så ska vi göra matte o engelska diagnos..
Vi slutade vid kvart i 2 idag, väldigt skönt. Åkte till stallet och vem tror ni inte jag träffar på bussen? Jo Tarkan! Så han följde med mig till stallet. Ylva var där när vi kom och vi gick direkt till kvantum o handla lite. Sen så satt jag o ylva i cafeterian o snackade och det var skönt att få allt ur mig som jag går o bär på inom mig!
Idag tog de även bort Karesse.. tänker på alla som tagit hand om /ridit den hästen.. finns här Ylva om du behöver stöd<3
har varit väldigt duktig och städat hela mitt rum (inte garderoben) så nu är det rent o snyggt igen! har tittat på fångarna på fortet! Shit asså det är verkligen ett barndomsminne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0