20 dagar om mig

Jag vet att typ alla skriver sån här och jag tänker faktiskt också göra det, ett bra sätt att komma på något att skriva om:)
Jag kommer börja skriva på denhär imorgon:

Dag 1: presentera  mig själv
Dag 2: Mitt favorit ställe
Dag 3: Min bästa vän
Dag 4: ett ögonblick
Dag 5:Mina drömmar
Dag 6: Vad är kärlek?
Dag 7:Favoritminne
Dag 8: 5 saker ni inte visste om mig
Dag 9:Denna vecka
Dag 10:mina föräldrar
Dag 11:Något du ångrar
Dag 12:Denna månad
Dag 13:Ett annat ögonblick
Dag 14:Något som gör dig upprörd
Dag 15:Något som får dig att må bättre
Dag 16:Något som får dig att gråta
Dag 17:Mina rädslor
Dag 18:Min tro
Dag 19:Något du saknar
Dag 20:Min framtid


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tyckte du min lista var bra? ;) haha <3

2010-12-23 @ 21:32:47
URL: http://rebeccamelander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0