Favorit minne

Mitt favorit minne är nog från min första "tävling" i vällingby. Det var en utbytestävling vi var på, jag var där med världens bästa Puffy. Jag var så nervös men ändå så taggad. Och hela det programmet gick så bra, hon var jätte fin o red på 64% och kom 4,precis utanför placering. Men jag var så glad efteråt! Och det som gjorde mig gladast var att åsa sa att hon aldrig sett henne så fin och att hon aldrig hade sett henne galoppera så bra, trodde inte äns att hon kunde galoppera! Det gjorde min dag:)


Ett annat favorit minne var när jag var och tävlade på hampus i vällingby. Har nog aldrig känts så bra på framridningen och inne på banan  så var han sååå fin, aldrig varit så fin när jag ridit! Allt gick jätte bra och red på 63% och kom även denna gång 4:a precis utanför placering.. men jag var glad ändå,han var så fin bästaste hampus<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0