Filmnatt

Hallu,
Min gårdag såg ut så att jag åkte ner till stallet till lunch. Hängde med pernilla och ylva hela dagen och fixade i stallet o sånt. Tog sen hand om larry:) Stannade kvar o tittade när Ylva red. För efter hon ridit så åkte vi hem till Therese. Vi hade nämligen filmnatt. Och den här gången blev det disney tema. Vi såg madagascar,hajar som hajar,shrek och sen blev det en massa prat under inception(ingen disneyfilm dock) så såg ingenting av den tyvärr..
Men vi hade trevligt och jag somnade inte faktiskt. Var pigg hela natten utom någon gång. Men eftersom jag o Ylva hade bestämt att vi skulle hjälpa jennie i stallet på morgonen så var dte ingen idé att gå o lägga sig äns för man vill ju inte sova 3 timmar bara,då kan man lika gärna dygna!

Vi kom till stallet 10 i 7 och fodrade o fixade i lilla stallet innan vi gick upp till stora. Vi var klara med fodring och hösilage påsar före halv 8! Hästarna kom ut kvart i 8 och sen var vi färdigmockade lite innan 9. Då torvade vi och lyfte in miljarders torvbalar. Fodrade lunch (alla hästar var ute) och sen var vi lediga.
Hängde uppe i cafeterian innan jag hjälpte jennie att göra iordning larry o tittade sen när hon red för Anne.
Hjälpt till lite i stallet o så innan jag åkte hem.
Nu väntar vi gäster.. Suck inte direkt på humör för det, men jag lär ju somna oavsett hur länge dom stannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0